۱ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دغدغه مردم استان سمنان است

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دغدغه مردم استان سمنان است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه طولانی شدن روند تکمیل پروژه‌ها، سرمایه گذار و مردم را دلسرد می‌کند، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دغدغه و مطالبه جدی مردم استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب سه شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی بابیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه مردم پیرامون ورزش طرح‌های نیمه تمام رها شده ورزشی است، ابراز داشت: با اولویت بندی تکمیل این پروژه‌ها اجرایی شوند.

وی بابیان اینکه طولانی شدن پروسه تکمیل برخی طرح‌های نیمه تمام ورزشی باعث دلسردی مردم و سرمایه گذاران می‌شود، افزود: علاوه بر این موضوعات استهلاک و فرسایش تجهیزات نیز اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در برخی پروژه‌های ورزشی با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم، ابراز داشت: ظرفیت‌های مردمی و خیران و صاحبان صنایع بزرگ استان برای تکمیل طرح‌ها باید به کار گرفته شوند.

مطیعی به انجام شفافیت پیرامون مخارج و منابع مالی و میزان بودجه و هزینه کرد آن در ورزش استان تاکید و تصریح کرد: بیان این شاخص‌ها رضایتمندی مردم نسبت به ورزش را در پی خواهد داشت.

وی به ضرورت تکریم پیشکسوتان ورزشی و مدال آوران و قهرمانان استان تاکید کرد و افزود: باید برای گره گشایی از مشکلات این ورزشکاران نیز قدمی مؤثر برداشته شود.

کد خبر 6265574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha